مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 20:152020-08-20ورزشي

تمام کوچه های نوشهر تا سال 1400 آسفالت می شود


رییس شورای اسلامی شهر نوشهر با بیان اینکه 23 کوچه از ابتدای امسال تاکنون با اعتبار 4 میلیارد تومان آسفالت شدند، گفت: تا سال 1400 کوچه های خاکی در نوشهر نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، جمیله هاشمی پنجشنبه شب درباره آخرین وضعیت پروژه نیروگاه زباله سوز که هفته گذشته با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهری به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت،اظهار کرد: برای این نیروگاه تاکنون حدود 112 میلیارد تومان هزینه شد که 26 میلیارد تومان آن از برکات سفر مقام معظم رهبری تأمین بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر نوشهر تملک زمین مشجر در تقاطع هلستان را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و گفت: زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع به تملک شهرداری درآمد که هم سرانه فضای سبز نوشهر افزایش پیدا کرد و نیز دارای امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی و ظرفیت بالقوه در ایجاد آرامش برای شهروندان و گردشگران خواهد بود.

وی پل درون شهری ماشلک را یکی از محورهای اصلی ورود و خروج به این شهر دانست و تصریح کرد: کم عرض بودن این پل، گره ترافیکی ایجاد کرده است که در ایام تعطیلات نوروز و تابستان به اوج خودش می رسد.

هاشمی ادامه داد: پل ماشلک قدمتی 60 ساله دارد و در واقع عمر مفید خودش را از دست داده است که احداث پل جدید گره و معضل ترافیکی را باز می کند و این از مطالبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کوچه های نوشهر تا سال 1400 آسفالت می شود

تمام کوچه های نوشهر تا سال 1400 آسفالت می شود