مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 21:252020-08-20اقتصادي

توزیع ماسک و محلول ضدعفونی هیئت ها با حواله شورای هیئات مذهبی فارس


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: ماسک و محلول ضدعفونی با حواله شورای هیئات مذهبی در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرد و آن ها باید برای دریافت حواله به شورای هیئات مذهبی مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، حمیدرضا ایزدی با اشاره به تامین ماسک و محلول ضدعفونیهیئات مذهبی اظهار داشت: استان فارس در تهیه و تامین ماسک برای هیئات مذهبی و دسته جات عزاداری هیچ مشکلی ندارد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله(ع) و نیاز هیئات مذهبی و عزاداران حسینی به ماسک و محلول ضدعفونی برای پیشگیری از انتشار ویروس ، هیچ واحد تولید محلول ضدعفونی وجود نداشت، در حالی که اکنون 18 واحد در استان به تولید این محصول می پردازند.

وی همچنین به نظارت بر تولید و توزیع ماسک و محلول ضدعفونی اشاره کرد و گفت: طی بازرسی های به عمل آمده از مراکز صنفی عرضه کننده ماسک، 12 واحد متخلف با تخلف گران فروشی شناسایی و پرونده آن ها به ارزش ریالی 48 میلیون و 340 هزار ریال برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از مردم استان فارس خواست: در صورت مشاهده تخلف در عرضه محصولات بهداشتی و تخلفات صنفی موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماسک و محلول ضدعفونی هیئت ها با حواله شورای هیئات مذهبی فارس

توزیع ماسک و محلول ضدعفونی هیئت ها با حواله شورای هیئات مذهبی فارس