مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-21ورزشي

بهره برداری کامل از ورزشگاه شهدای مس رفسنجان تا 3 ماه آینده


فرماندار شهرستان رفسنجان با تقدیر از حمایتهای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران از تیمهای فوتبال و فوتسال مس رفسنجان، گفت: - بر اساس دستوری که آقای دکتر سعدمحمدی به مدیران مجتمع مس سرچشمه داده اند ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان تا سه ماه آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر مجید فصیحی هرندی در حاشیه حضور در بین اعضای کارد فنی و بازیکنان تیم فوتسال مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر ایران، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: امیدوارم درخشش این بانوان فوتسالیست ادامه پیدا کرده و به چهره های ملی و جهانی تبدیل شوند.

وی با قدردانی از همه دست اندرکاران تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از جمله سرمربی و کادر فنی تیم و هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان برای قهرمانی در لیگ برتر بانوان، خاطرنشان کرد: رفسنجان در این دوران شاهد پیروزی های پی در پی و افتخارآفرینی بوده که مردم را شاد کرده و هیجان خاصی را در بین مردم شهر و حتی کسانی که قبلا علاقه ای به فوتبال و ورزش نداشتند ایجاد کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان ادامه داد: امیدواریم این حرکت صورت گرفته سبب شود انگیزه های جدید در ورزش شهرستان ایجاد شود و در بقیه ورزشها نیز موفقیت های ملی حاصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری کامل از ورزشگاه شهدای مس رفسنجان تا 3 ماه آینده

بهره برداری کامل از ورزشگاه شهدای مس رفسنجان تا 3 ماه آینده