مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-21ورزشي

سرنوشت برگزاری لیگ های ورزشی در فصل جدید


سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد سرنوشت لیگ های ورزشی مختلف در فصل جدید با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، توضیح داد.

- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد سرنوشت لیگ های ورزشی مختلف در فصل جدید با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، توضیح داد.

محمد اسد مسجدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در رابطه با لیگ های رشته های غیربرخوردی و نه رشته های پر برخورد پروتکل های مورد نظر تهیه شده است، اظهار کرد: برگزاری لیگ های این رشته های ورزشی که غیربرخوردی تلقی می شوند در دستور کار قرار گرفته و پروتکل های بهداشتی مورد نظر تهیه و تدوین شده و قرار است در فصل جدید بدون تماشاچی برگزار شوند.

وی افزود: یک سری پروتکل بهداشتی در این رابطه آماده شده است و تسریع فعالیت ها در دستور کار قرار گرفته تا فرایند تصویب و ابلاغ بلافاصله از سوی وزارت خانه های بهداشت و ورزش مدنظر قرار گیرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: اگر روند شیوع ویروس کرونا در کشور و به ویژه استان تهران نزولی باشد، دستمان برای برگزاری مسابقات و فعالیت های ورزشی بازتر می شود.

مسجدی با اشاره به اینکه تعدادی پروتکل بهداشتی با توجه به نیاز فدراسیون های ورزشی تهیه شده است و فدراسیون هایی که مسابقات جهانی آن ها نزدیک است یا هنوز فدراسیون های جهانی آن ها تصمیمی مبنی بر لغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت برگزاری لیگ های ورزشی در فصل جدید

سرنوشت برگزاری لیگ های ورزشی در فصل جدید