مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-21سياسي

برگزاری آزمون سراسری سال 99 در دانشگاه امام خمینی (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مولوی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در 10 حوزه امتحانی اصلی گفت: - همزمان با سراسر کشور اولین روز از آزمون سراسری امروز 29 مرداد ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی ره با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد و تا شنبه یکم شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مولوی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در 10 حوزه امتحانی اصلی گفت: 8 هزار و 44 نفر مرد و 12 و 60 نفر زن در این آزمون شرکت کرده اند.

مولوی مطرح کرد: برای رفع نقص کارت آزمون، 4 حوزه جمشید کاشانی در آبیک، دانشگاه آزاد بویین زهرا و البرز و دانشگاه البرز در نظر گرفته شده است و در تمامی حوزه های امتحانی استان نیز از ساعت 8 تا 18 مستقر هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین تصریح کرد : باجه رفع نقص کارت آزمون همچنین در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز مستقر است.

وی گفت: داوطلبان قبل از ورود به حوزه امتحانی تب سنجی می شوند و قبل از ورود به سالن ها نیز وسایل ضدعفونی کننده در اختیار آن ها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون سراسری سال 99 در دانشگاه امام خمینی (ره)

برگزاری آزمون سراسری سال 99 در دانشگاه امام خمینی (ره)