مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-21سياسي

آزادی 60 زندانی با اجرای طرح «حسینیه ایران، حسینیه همدلی»


مسئول دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» از آزادی 60 زندانی جرائم غیرعمد در راستای اجرای طرح «حسینه ایران، حسینیه همدلی» خبر داد و گفت: تاکنون مقدمات آزادی 17 زندانی در استان فراهم شده است.

- آزادی 60 زندانی با اجرای طرح حسینیه ایران، حسینیه همدلی ایسنا/یزد مسئول دبیرخانه یزد، حسینیه ایران از آزادی 60 زندانی جرائم غیرعمد در راستای اجرای طرح حسینه ایران، حسینیه همدلی خبر داد و گفت: تاکنون مقدمات آزادی 17 زندانی در استان فراهم شده است.

سید حسن حسینی با بیان این که امسال نسبت به سال های گذشته در برگزاری مراسمات ماه محرم تفاوت هایی وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و برای جلوگیری از این بیماری، پروتکل های بهداشتی به هیئات ابلاغ شده و عزاداری در استان یزد با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آزادی بیش از 60 زندانی جرائم غیرعمد استان در ایام عزاداری محرم، تصریح کرد: تاکنون مقدمه آزادی 17 نفر فراهم شده و قرار است در ایام ماه محرم در طرح حسینیه ایران حسینیه همدلی با همکاری دبیرخانه بین المللی حسینیه ایران، ستاد دیه استان یزد، شورای هیئات و بانیان روضه این اتفاق صورت پذیرد.

مسئول دبیرخانه یزد، حسینیه ایران با بیان این که در طرح آزادی زندانیان، مشارکت مردمی هم می تواند انجام گیرد، افزود: طرح حسینیه ایران، حسینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 60 زندانی با اجرای طرح «حسینیه ایران، حسینیه همدلی»

آزادی 60 زندانی با اجرای طرح «حسینیه ایران، حسینیه همدلی»