مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-21سياسي

رییس جمهور تاجیکستان با بلندگو به مردم افغانستان وعده کمک داد


رییس جمهوری تاجیکستان، در اقدامی غیر معمول از طریق بلندگو با اهالی ولسوالی «شکی» ولایت بدخشان افغانستان صحبت کرده و به آنها وعده کمک داد.

- رییس جمهوری تاجیکستان، در اقدامی غیر معمول از طریق بلندگو با اهالی ولسوالی شکی ولایت بدخشان افغانستان صحبت کرده و به آنها وعده کمک داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، امام علی رحمان رییس جمهوری تاجیکستان، در اقدامی غیر معمول از طریق بلندگو با مردم ولسوالی شکی ولایت بدخشان افغانستان صحبت کرده است.

روز چهارشنبه رییس جمهوری تاجیکستان از مناطق مرزی در امتداد آمو (رودخانه آمو) در مرز با افغانستان دیدار می کرد که با استقبال مردم ولسوالی شکی ولایت بدخشان افغانستان، در آن سوی مرز روبرو شد.

در ویدئویی که از روز گذشته در شبکه های اجتماعی همرسانی شده، شماری از مردم ولسوالی شکی در حالی که پرچم کشورهای افغانستان و تاجیکستان را در دست دارند در این سوی دریای آمو جمع شده و با استفاده از بلندگو از امام علی رحمان، رییس جمهوری تاجیکستان که در آن سوی دریا توقف کرده استقبال می کنند.

مردم ولسوالی شکی ولایت بدخشان، از رییس جمهوری تاجیکستان خواسته اند تا برای تهیه آب آشامیدنی، خدمات بهداشتی، تامین برق و خدمات مخابراتی این ولسوالی را کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور تاجیکستان با بلندگو به مردم افغانستان وعده کمک داد

رییس جمهور تاجیکستان با بلندگو به مردم افغانستان وعده کمک داد