مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-21دانش

دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور بورسیه می شوند


امسال دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور با کمک بنیاد حامیان این دانشگاه بورسیه تحصیلی می شوند.

- رییس دانشگاه پیام نور اعلام کرد: امسال دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور با کمک بنیاد حامیان این دانشگاه بورسیه تحصیلی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا زمانی در حاشیه بازدید از حوزه آزمونی کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور اصفهان با عنوان اینکه بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور بورسیه تحصیلی دانشجویان کم بضاعت را آغاز کرده است گفت: امسال دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور با کمک این بنیاد بورسیه تحصیلی می شوند.

وی درخصوص روند بورسیه دانشجویان افزود: دانشجویانی که قادر به پرداخت شهریه تحصیلی خود نیستند از طریق دانشگاه شناسایی و به بنیاد معرفی می شوند و با کمک و حمایت بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور، این دانشجویان به صورت ترمی و یا کل مدت تحصیل بورسیه می شوند.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت بنیاد خیرین اظهار داشت: در حال حاضر خیرین تعهد بورسیه تحصیلی تعدادی از دانشجویان بی بضاعت را تقبل کرده اند اما روند کار به سرعت در حال گسترش است و به عدد قابل توجهی دست خواهیم یافت.

زمانی قرار گرفتن بورسیه تحصیلی دانشجویان در سبد تسهیلات دانشگاه پیام نور را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در شرایطی که به دلیل بیماری کرونا، درآمداقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور بورسیه می شوند

دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور بورسیه می شوند