مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-21اقتصادي

فعالیت تجاری در مرز مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: فعالیت تجاری در مرز بین المللی مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان تداوم دارد.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: فعالیت تجاری در مرز بین المللی مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان تداوم دارد.

جهانگیر رستم زاد در دیدار با هیات عراقی اظهار کرد: تعامل خوب و همکاری مستمر در گمرک نتیجه پیگیری و استمرار دیدارهای دو جانبه مقامات ارشد استان ایلام و استان واسط عراق است.

وی بر ضرورت توسعه روابط تجاری در راستای افزایش توسعه صادرات غیرنفتی با توجه به برخورداری مرز بین المللی مهران از امنیت و کوتاهی مسافت تا مرکز عراق تاکید کرد.

رستم زاد گفت: موضوع منطقه آزاد تجاری مرز مهران در دستور کار نظام است که به زودی مصوب خواهد شد و فرصت بسیار خوبی برای کشور عراق است تا بتواند به رونق اقتصادی خود با سرمایه گذاری در این منطقه کمک کند و برای کشور نیز از این طریق به تسهیلات مناسب بین المللی دسترسی پیدا کند.

وی گفت: با وجود کرونا که در بسیاری از کشورها محدودیت هایی ایجاد شد اما کار فعالیت تجاری در مرز بین المللی مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تجاری در مرز مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم دارد

فعالیت تجاری در مرز مهران با رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم دارد