مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-21فرهنگي

روایت مستند «صحنه هایی از یک جدایی» روی آنتن تلویزیون


جدیدترین قسمت از برنامه «نردبان» به بررسی مستندهایی با موضوع کودتای 28 مرداد پرداخته و مستند مربوط به فیلم «جدایی نادر از سیمین» را با حضور کارگردان برسی می کند.

- جدیدترین قسمت از برنامه نردبان به بررسی مستندهایی با موضوع کودتای 28 مرداد پرداخته و مستند مربوط به فیلم جدایی نادر از سیمین را با حضور کارگردان برسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، هفتمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی نردبان امشب روی آنتن شبکه مستند می رود.

مستندسازان و نظریه پردازان مطرح سینمای مستند از داخل و خارج ایران در گفت وگوهایی اختصاصی با نردبان ، از تجربیات خود در فیلم سازی و عکاسی مستند می گویند و سینمای مستند ایران را مورد بررسی قرار خواهند داد.

این قسمت از برنامه نردبان با ورود به پرونده مستندهای با موضوع کودتای 28 مرداد، دو مستند آقای نخست وزیر به کارگردانی محمدرضا امامقلی و محاکمه مصدق به کارگردانی احسان عمادی را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

در این بخش از برنامه سید احسان عمادی در گفت وگو با حامد شکیبانیا ضمن توضیح درباره مستند خود از کاربرد عکس در فیلم مستند سخن گفته و محمدرضا امامقلی نیز در گفت وگویی دیگر از دغدغه های تهیه آرشیو در فیلم مستند صحبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مستند «صحنه هایی از یک جدایی» روی آنتن تلویزیون

روایت مستند «صحنه هایی از یک جدایی» روی آنتن تلویزیون