مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-21اقتصادي

توزیع 9500 حلقه لاستیک بین مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای هرمزگان


به منظور رفع مشکل رانندگان در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز، برنامه ریزی لازم برای توزیع لاستیک بین رانندگان ناوگان جاده ای صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از بندرعباس،  یوسف عابدینی ظهر امروز در گفت وگویی رسانه ای از توزیع بیش از 9500 حلقه لاستیک در 4 ماهه نخست سال جاری میان رانندگان خودروهای سنگین برون شهری استان هرمزگان خبر داد و گفت: این تعداد لاستیک با برنامه ریزی های صورت گرفته از طریق پایانه بار بندرعباس در سایزهای مختلف بین رانندگان توزیع شده است.

وی ابراز داشت: به منظور رفع مشکل رانندگان در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز، برنامه ریزی لازم برای توزیع لاستیک بین رانندگان ناوگان جاده ای صورت گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان ادامه داد: پس از  ثبت درخواست در سامانه و اخذ معرفی نامه از محل های اعلام شده و اختصاص سهمیه لاستیک توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان با معرفی عاملان فروش، رانندگان بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان (میزان کارکرد)، جهت دریافت حواله با برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک به این مراکر مراجعه و لاستیک مورد نیاز خود را  دریافت کرده اند.

عابدینی با اشاره به نحوه توزیع لاستیک ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای استان عنوان داشت: توزیع حواله لاستیک بصورت حضوری در پایانه بار بندرعباس صورت می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 9500 حلقه لاستیک بین مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای هرمزگان

توزیع 9500 حلقه لاستیک بین مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای هرمزگان