مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-21سياسي

اصلی ترین دلیل قیام سیدالشهدا (ع) امر به معروف بود


مهمترین و اصلی ترین علت قیام سیدالشهدا (ع) امر به معروف بود چون از مهمترین فرایض دینی است.

- گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: مهمترین و اصلی ترین علت قیام سیدالشهدا (ع) امر به معروف بود چون از مهمترین فرایض دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به اینکه هفته نخست ماه محرم هفته امر به معروف است، اظهار داشت: مهمترین و اصلی ترین علت قیام سیدالشهدا (ع) امر به معروف بود چون از مهمترین فرایض دینی است و شاخصه نگاه اجتماعی اسلام به جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی گفت: جامعه از آحاد مختلف بشری با علایق و افکار و اندیشه های مختلف تشکیل شده است و باید بدانیم جامعه ایمانی تأثیر خوب می گذارد و ناهنجاری اجتماعی تأثیر منفی دارد و مردم نسبت به تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر نباید بی تفاوت باشند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دو خلق از اخلاقیات اسلامی است و هیچکس نسبت به امر به معروف نباید بی تفاوت باشد، گفت: اینکه می گویند موسی به دین خود عیسی به دین خود اشتباه است این سخنان با مبانی دین ما سازگار ندارد، انسان باید همانگونه که عزاداری امام حسین (ع) را قبول دارد باید نسبت به امر به معروف اقدام کند و نسبت به مسائل منف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین دلیل قیام سیدالشهدا (ع) امر به معروف بود

اصلی ترین دلیل قیام سیدالشهدا (ع) امر به معروف بود