مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-21سياسي

امام جمعه آبادان:حادثه سینما رکس در تقویم ملی ثبت شود


حادثه سینما رکس آبادان به درک درست و شناخت حقیقی دارد و باید در تقویم ملی ثبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان بیان کرد: حادثه سینما رکس آبادان یکی از اثرگذارترین و مهمترین حوادث انقلاب اسلامی بود و نیاز است شورای عالی فرهنگی کشور این حادثه را در تقویم ملی بگنجاند.

وی افزود: دست پلید رژیم ستم شاهی در این حادثه به خون مردم بی‌گناه آغشته شد ولی برخی افراد با اطلاعات غلط سعی در بی‌گناهی رژیم ستم شاهی در این حادثه دارند.

خطیب جمعه آبادان گفت: دشمن سعی دارد در این حادثه مانند حوادث 11 سپتامبر و بیروت، اسلام را هدف گیرد تا با ایجاد تفرقه به چهره اسلام خدشه وارد کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری آیین‌های سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری آیین‌های سوگواری به وجود آمده ولی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی این آیین‌ها برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد:برگزار کنندگان آیین‌های عزاداری امام حسین در آبادان،به طور کامل تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و برنامه‌های سوگواری محرم را با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مورد نظر این ستاد، انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آبادان:حادثه سینما رکس در تقویم ملی ثبت شود

امام جمعه آبادان:حادثه سینما رکس در تقویم ملی ثبت شود