مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-21سياسي

لازمه یک نظام علوی پیوند بین مردم و مسؤولان است


لازمه یک نظامی ولایی و علوی پیوند بین مردم و مسؤولان است چون بالاترین سرمایه ملت ایران قدرت مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه زیباترین و عالی ترین بخش دین اسلام ولایت فقیه است، اظهار داشت: حرکت هیئت ندای محرم توسط جوانان بسیار زیبنده بود و این حرکت ها در تمام هیئت های مذهبی شهرستان بویین میاندشت باید انجام شود.

امام جمعه بویین میاندشت با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: یکی از وظایف دولت اسلامی مبارزه با فساد مالی و اقتصادی است و مبارزه تنها وظیفه قوه قضاییه نیست و قوه مقننه و مجریه نیز مبارزه با فساد را باید سرلوحه کار خود قرار دهند چون حکومت ما حکومت علوی و عاشورایی است.

اسکندری خاطرنشان کرد: دومین خصوصیت دولت اسلامی مردم داری و مردم باوری است و جمله تکریم ارباب رجوع تنها در سردرب ادارات نباید نوشته شود بلکه در مراجعات مردمی باید عمل شود.

وی با بیان اینکه لازمه یک نظامی ولایی پیوند بین مردم و مسئولان است چون بالاترین سرمایه ملت ایران قدرت مردمی است، افزود: اگر فردی همگام با مردم حرکت کند پشتوانه مردمی دارد، در جریان بیماری کرونا برخی کشورهای که ادعای قدرت داشتند در تهیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه یک نظام علوی پیوند بین مردم و مسؤولان است

لازمه یک نظام علوی پیوند بین مردم و مسؤولان است