مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-21اقتصادي

تخریب سه فقره بنای غیر مجاز در باغات نهاوند


مدیر جهاد کشاورزی نهاوند از تخریب سه فقره بنای احداثی غیر مجاز در باغات این شهرستان خبر داد.

- کریم حاج باباعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث هر نوع بنا به صورت غیر مجاز در باغ ها و اراضی کشاورزی تخلف بوده و به عنوان تغییر کاربری غیر مجاز به حساب می آید با هماهنگی مقام قضایی و پس از هشدارهای لازم به متخلفین، با همکاری نیروی انتظامی و اداره راهداری سه فقره از بناهایی که در داخل باغ احداث شده بودند تخریب شدند.

وی افزود: با توجه به نمونه های مشابهی که در سطح شهرستان وجود دارد حکم تخریب 91 فقره از بناهای دیگر صادر شده که در آینده به اجرا درخواهند آمد.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند با بیان اینکه در این راستا 200 پرونده تاکنون مختومه اعلام شده و یا اینکه بهره بردار به نحوی تغییر کاربری داده است افزود: قانون به صراحت اعلام کرده که هر گونه ساخت و ساز در داخل اراضی زراعی و یا باغی منوط به کسب مجوز از جهاد کشاورزی و سایر مراجع ذیصلاح است.

وی با بیان اینکه برای ساخت سازه های جدید قانونگذار یک سری شرایط را تعیین کرده است گفت: در قانون شرایط لازم اعلام شده اما خیلی از افرادی که برای مجوز مراجعه می کنند دارای شرایط لازم نیستند و خودسرانه اقدام به ساخت و ساز می کنند که نتیجه ان تخریب بنا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب سه فقره بنای غیر مجاز در باغات نهاوند

تخریب سه فقره بنای غیر مجاز در باغات نهاوند