مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-21سياسي

آمریکا در تمدید تحریم ها علیه ایران شکست خورد


امام جمعه گلپایگان با اشاره به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران، گفت: فضاحت سنگینی برای دولت ایالات متحده رقم خورد و این نشان دهنده افول دولت شیطانی آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از فرایض دینی است و جایگاه ویژه ای در دین دارد، شاخصه نگاه اجتماعی اسلام به جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه علت قیام سیدالشهدا(ع) امر به معروف بود، گفت: جامعه ایمانی تأثیرگذار است و مردم نسبت به تذکر لسانی نباید بی تفاوت باشند چون فساد جامعه را در برمی گیرد.

کرامتی تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو خلق از اخلاقیات اسلامی است و هیچ کس نسبت به امر به معروف نباید بی تفاوت و بی احساس باشد و اگر می گویند موسی به دین خود عیسی به دین خود سخت در اشتباه است چون این سخنان با مبانی دین سازگار ندارد انسان نسبت به مسائل منفی جامعه باید واکنش نشان دهد و حساس مسئولیت کند.

وی گفت: 26 دستگاه دولتی نسبت به امر به معروف و حجاب و عفاف باید ورود کنند، ناهنجاری های اجتماعی مشکلات اقتصادی به دنبال دارد چون اگر مشکلات اقتصادی به مانند موریانه در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در تمدید تحریم ها علیه ایران شکست خورد

آمریکا در تمدید تحریم ها علیه ایران شکست خورد