مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-21بين الملل

رایزنی ایران و روسیه درباره روابط دوجانبه و مشکل تردد اتباع ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیای خبرگزاری دانشجو، به منظور تبادل نظر در مورد موضوعات مهم و جاری در روابط دوجانبه به ویژه حل مشکل تردد اتباع ایرانی به روسیه، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو درباره مناسبات دوجانبه و حل مشکل تردد اتباع ایرانی به روسیه با معاون وزیر خارجه این کشور تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیای خبرگزاری دانشجو، به منظور تبادل نظر در مورد موضوعات مهم و جاری در روابط دوجانبه به ویژه حل مشکل تردد اتباع ایرانی به روسیه، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (جمعه) 31 مرداد 1399 با مورگولوف معاون وزیر امور خارجه روسیه تلفنی گفتگو کرد.

تولید واکسن کووید- 19 توسط روسیه و امکان همکاری نهاد های مسئول دو کشور در این زمینه، موافقتنامه بلندمدت همکاری دوجانبه، برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این گفتگو بود.

در این گفتگو معاون وزیر امور خارجه روسیه در خصوص رفع محدودیت های تردد عنوان کرد: معیار های بهداشتی در نظر گرفته شده فعلا این امکان را نمی دهد تا اجازه تردد عمومی به اتباع برخی از کشور ها از جمله شرکای نزدیک روسیه صادر شود و در این زمینه لازم است وضعیت داخلی این کشور ها به معیار های بهداشتی وزارت بهداشت روسیه نزدیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران و روسیه درباره روابط دوجانبه و مشکل تردد اتباع ایرانی

رایزنی ایران و روسیه درباره روابط دوجانبه و مشکل تردد اتباع ایرانی