مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-21پزشكي

روند فوتی های ناشی از کرونا در نیشابور افزایشی است


رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: با وجود اعلام وضعیت زرد در نیشابور توسط سامانه ماسک، روند فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان افزایشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، محسن عظیمی نژاد عصر امروز در نشست خبری که در محل سالن همایش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: یک آلودگی دنیا را تحت تاثیر قرار داده، به همین دلیل امسال شرایط عزاداری محرم نسبت به سال های گذشته متفاوت است .

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: با وجود اعلام وضعیت زرد در نیشابور توسط سامانه ماسک، روند فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان افزایشی است.

وی افزود: امروز 31 مرداد با آمار 106 مرگ ناشی از کرونا بیشترین تعداد مرگ و میر را در این چند ماه شاهد بودیم، بنابراین تکرار انتشار ویروس غیرقابل کنترل است.

عظیمی نژاد تاکید کرد: مردم نذرهای خود را به صورت مواد خام به نیازمندان ارائه و از پختن غذای نذری و گستردن سفره های نذری پرهیز کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: رسانه ها باید نذر ماسک و اهدای خون را با همکاری سازمان انتقال خون در ایام  محرم در بین عزاداران حسینی ترویج کنند.

انتهای پیام/ 70031


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فوتی های ناشی از کرونا در نیشابور افزایشی است

روند فوتی های ناشی از کرونا در نیشابور افزایشی است