مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-21سياسي

یکم شهریور ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مشاغل


مدیرکل امور مالیاتی فارس اعلام کرد: شنبه یکم شهریورماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، ناصر هاشمی از آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی در اول شهریور ماه خبر داد و گفت: اظهارنامه‌ای که توسط مودیان صادقانه تنظیم و در موعد مقرر تسلیم شود و مندرجات آن با سامانه‌های اطلاعاتی سازمان همخوانی داشته باشد بدون رسیدگی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

وی با اعلام حذف شیوه رسیدگی از طریق علی الراس تصریح کرد: در سال‌جاری با حذف این شیوه، اظهارنامه مالیاتی مودیانی که مبتنی بر واقعیت بوده و در موعد مقرر، ارائه شده باشد بدون رسیدگی مبنای تشخیص مالیات بر عملکرد سال 1398 قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور مالیاتی فارس در ادامه با تاکید بر اجرای مفاد ماده 97 قانون مالیات‌های مستقیم اصلاحی 31 تیرماه 1394 اظهار داشت: پذیرش اظهارنامه مودیان مشروط به ارائه در مهلت مقرر (برای مودیان حقیقی یک شهریور ماه و برای مودیان حقوقی شهریورماه) است.

هاشمی ادامه داد: اظهارنامه ارائه شده از جانب مودیان با بانک اطلاعاتی مالیاتی که در اجرای مقررات مواد 169 و 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم ایجاد شده و همچنین شاخص‌های ریسک منطبق خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکم شهریور ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مشاغل

یکم شهریور ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مشاغل