مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-21ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


بررسی اتفاقاتی که منجر به ارسال نامه به وزیر بهداشت شد، دست سپاهان به سهمیه آسیایی هم نرسید، مهلت معاون استاندار برای آغاز عملیات 1500 مسکن محرومان، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (جمعه 31 مرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: مطالبه گری، عامل هم آوازی تشکل های دانشجویی/ بررسی اتفاقاتی که منجر به ارسال نامه به وزیر بهداشت شد در این گزارش به بررسی مشکلات متعدد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و حواشی رخ داده قبل و بعد از ارسال نامه به وزیر بهداشت و درمان توسط تمامی تشکل های این دانشگاه، پرداخته شده است.

دست سپاهان به سهمیه آسیایی هم نرسید تیم فوتبال سپاهان در پایان لیگ برتر فوتبال در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و از کسب سهمیه آسیایی بازماند.

مهلت معاون استاندار برای آغاز عملیات 1500 مسکن محرومان معاون استاندار اصفهان از بنیاد مسکن استان خواست تا پایان شهریور ماه عملیات اجرایی 1500 واحد مسکن محرومین استان توسط بنیاد مسکن شروع شده باشد.

آمریکا در تمدید تحریم ها علیه ایران شکست خورد امام جمعه گلپایگان با اشاره به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران، گفت: فضاحت سنگینی برای دولت ایالات متحده رقم خورد و این نشان دهنده افول دولت شیطانی آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته