مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 02:102020-08-21سياسي

ضرورت ارائه طرح و برنامه کاربردی برای ظرفیت های شهر کلاچای


نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به وجود ساحل و کمربندی در شهر کلاچای، گفت: باید برای بهره گیری بیشتر از این دو ظرفیت طرح و برنامه کاربردی ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صفری عصر جمعه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهری کلاچای در سالن اجتماعات شهرداری این شهر با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های فراوان کلاچای، اظهار کرد: مدیران و مسئولان شهر کلاچای باید بتوانند با بهره گیری از توان و ظرفیت این شهر، آن را به فعلیت در آورند.

وی به وجود ساحل و کمربندی در شهر کلاچای اشاره کرد و ادامه داد: معتقدم نباید این دو ظرفیت را نادیده گرفته شود زیرا می تواند منفعت خوبی برای شهر ایجاد کند، منوط به اینکه در این زمینه طرح و ایده داشته باشیم.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه شهر کلاچای به نسبت سایر شهرهای شهرستان با محدودیت هایی مواجه شده است، تصریح کرد: با این وجود می توان این محدودیت ها و تهدیدها را به فرصتی برای شکوفایی بیشتر منطقه تبدیل کرد.

وی در ادامه به موضوع تملک اراضی پایین دست پل تقاطع غیر همسطح کلاچای اشاره و اضافه کرد: این قسمت می تواند از سوی شهرداری آزاد سازی شود و از آن در اجرای طرح های فرهنگی و گردشگری استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه طرح و برنامه کاربردی برای ظرفیت های شهر کلاچای

ضرورت ارائه طرح و برنامه کاربردی برای ظرفیت های شهر کلاچای