مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 02:302020-08-21سياسي

برخی مسؤولان اعتقادی به تهاجم فرهنگی ندارند/ غفلت دولت در حوزه فرهنگ!


مداح مطرح کشورمان با اشاره به غفلت دولت در حوزه فرهنگ گفت: اعتقادی به تهاجم فرهنگی در برخی مسؤولان فرهنگی کشور وجود ندارد.

- حسین هوشیار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به ماه محرم و لزوم توجه به حوزه فرهنگ و نیز در ارزیابی عملکرد دولت در این حوزه اظهار کرد: معتقدم اگر دولت و مسؤولان در عمده حوزه ها از آنچه باید باشد عقب هستند؛ اما غفلت دولت در حوزه فرهنگ به مراتب بیشتر از سایر حوزه ها بوده است.

او با اشاره به اینکه فرهنگ تنها حوزه ای است که دشمن امید به نفوذ و استحاله آن بسته است، تصریح کرد: متأسفانه دچار تساهل و تسامح در حوزه فرهنگ شده ایم.

این مداح مطرح کشورمان با تأکید بر اینکه مسؤولان در برخورد با واقعیت های فرهنگی که مهم ترین آن ها پیشرفت تکنولوژی در فضای مجازی است غفلت زیادی کرده اند، اضافه کرد: مدیران نتوانسته اند پا به پای این واقعیت جلو بروند و نسل جوان ما امروز در برخورد با پدیده نوظهور رسانه های دیجیتال و مجازی به طور کلی رها شده است.

هوشیار با بیان اینکه اقداماتی که باید برای خوراک دهی و تولید محتوا انجام شود بیشتر در اتاق ها، جلسات و همایش ها بحث می شود، تصریح کرد: عملاً اتفاق تأثیرگذاری را در جهان بیرون نمی بینیم و فضای مجازی نسل جوان را درگیر خودش کرده است و در این فضا نباید منفعلانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسؤولان اعتقادی به تهاجم فرهنگی ندارند/ غفلت دولت در حوزه فرهنگ!

برخی مسؤولان اعتقادی به تهاجم فرهنگی ندارند/ غفلت دولت در حوزه فرهنگ!