مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 03:202020-08-21سياسي

آخرین انتخاب شورایی ها برای هیات رییسه دوره پنجم


فردا (یکشنبه 2 شهریورماه سال 1399) اعضای شورای اسلامی شهر تهران ترکیب هیات رییسه شورا را در آخرین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در حالی مشخص می کنند که در سه سال گذشته ریاست شورا بر عهده محسن هاشمی رفسنجانی گذاشته شده و هیچ تغیری در ترکیب هیات رییسه ایجاد نشده است.

- فردا (یکشنبه 2 شهریورماه سال 1399) اعضای شورای اسلامی شهر تهران ترکیب هیات رییسه شورا را در آخرین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در حالی مشخص می کنند که در سه سال گذشته ریاست شورا بر عهده محسن هاشمی رفسنجانی گذاشته شده و هیچ تغیری در ترکیب هیات رییسه ایجاد نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات هیات رییسه شورای شهر پنجم فردا یکشنبه برگزار می شود، این در حالی است که از شش عضو هیات رییسه، دوره انتخاب دو عضو یعنی سخنگو و خزانه دار دو ساله است.

بنابرین در سال چهارم برای چهار جایگاه یعنی رییس، نایب رییس و دو منشی رای گیری به عمل می آید و تا اینجا بر اساس اظهارنظر برخی اعضای شورا بهاره آروین منشی هیات رییسه داوطلب عضویت در هیات رییسه سال چهارم شورا نیست به این ترتیب تغیر منشی هیات رییسه حتمی است و شاهد تغییر در ترکیب هیات رییسه برای نخستین بار در سال آخر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین انتخاب شورایی ها برای هیات رییسه دوره پنجم

آخرین انتخاب شورایی ها برای هیات رییسه دوره پنجم