مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 03:452020-08-22اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 53 طرح کشاورزی مازندران در هفته دولت


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 53 طرح کشاورزی در بخش های تولیدی و زیربنایی در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- عزیزاله شهیدی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری، از افتتاح پروژه های بخش کشاورزی مازندران در هفته دولت خبر داد و گفت: امسال 53 طرح کشاورزی در بخش های تولیدی و زیربنایی در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 53 طرح کشاورزی به ارزش 970 میلیارد ریال در هفته دولت امسال بهره برداری و افتتاح می شود، گفت: این تعداد طرح کشاورزی برای دو هزار و 479 نفر ایجاد اشتغال می کند.

این مسؤول گفت: انتقال آب با لوله، آبیاری تحت فشار، شالیکوبی، قطعه بندی و بسته بندی گوشت مرغ، گلخانه، کارخانه تولید کمپوست قارچ، شن ریزی جاده بین مزارع، احداث کانال بتنی و لاینینگ، تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری و سکوی جمع آوری شیر از جمله طرح های قابل افتتاح کشاورزی در هفته دولت است.

شهیدی فر اضافه کرد: واحد پرورش گوسفند داشتی، پرورش مرغ گوشتی، گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی و بسته بندی و فرآوری گیاهان دارویی، بسته بندی برنج، مواد غذایی، خشکبار و انواع چاشنی، سردخانه و انبار فنی، گلخانه لیموترش، ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی و مرمت و بهسازی آببندان از دیگر طرح های قابل افتتاح کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 53 طرح کشاورزی مازندران در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 53 طرح کشاورزی مازندران در هفته دولت