مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 04:352020-08-22سياسي

70 مبلغ در طرح بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه هرمزگان فعالیت دارند


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف وامور خیریه هرمزگان از فعالیت 70 مبلغ بومی و اعزامی در طرح بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مصطفی آزادی از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 44 بقعه این استان خبر داد و گفت: 70 مبلغ درطرح بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه هرمزگان فعالیت دارند.

وی گفت: 16 بقعه از 44 بقعه بصورت حضوری مراسمات را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند کرد که در این طرح 15 مبلغ اعزامی و 55 مبلغ بومی فعالیت دارند.

حجت الاسلام آزادی گفت: 28 کانال فعال امامزادگان ما در استان هرمزگان پوشش مراسم عزاداری را انجام داده و همچنین برنامه های متنوعی را به صورت مجازی تقدیم عزاداران هرمزگانی خواهند کرد.

وی همچنین از راه اندازی هییات مذهبی مجازی در بقاع متبرکه با رعایت شرایط موارد بهداشتی و نیز دو پویش در این طرح تحت عنوان هرخانه یک حسینیه و هر خانه یک بیرق ایجاد شده است که موجبات جلوگیری از ویروس منحوس را فراهم می کند.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان بیان داشت اقداماتی در سطح بقاع متبرکه که شامل 30 هزار ماسک و بسته های بهداشتی بین هییت های مذهبی فعال در برگزاری هر چه مطلوب تر عزاداری ابا عبدالله الحسین “ع” از محل اجرای نیت واقفین تهیه گردیده و بصورت رایگان توزیع میگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 مبلغ در طرح بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه هرمزگان فعالیت دارند

70 مبلغ در طرح بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه هرمزگان فعالیت دارند