مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-22سياسي

فرهنگ ایثار و مقاومت نهادینه شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه واژه و نام آزاده بیانگر صفات والای انسانی است، گفت: آزادگان در دوران حاضر هم مسؤولیت خطیر و سنگینی بر دوش دارند و باید ضمن الگو و اسوه بودن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب زاده صبح امروز در آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت برق منطقه ای گیلان با گرامیداشت آغاز بازگشت شکوهمندانه آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی و زمانی که  بسیاری از اسرا زیر شکنجه به شهادت می رسیدند، امید بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نیز بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه آزادی آزادگان نتیجه صبر، استقامت و مقاومت آنان بود، گفت: درنهایت وعده الهی محقق شد و اسرای عزیز، پاداش صبر و استقامت خود را از باری تعالی دریافت کردند و به نعمت آزادی دست یافتند و این آزادی برای آزادگان به منزله تولد مجدد و دوباره بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه آزادگان سرافراز باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند، تصریح کرد: جنگ تحمیلی، شرایط بسیار سخت و دشواری برای ملت ایران بود.

درواقع جنگ نابرابری بود که بر کشور ما تحمیل شده بود، در این جنگ و به اذعان کشورهای اروپایی و غربی، 40 کشور به صورت مستقیم و بیش از 90 کشور به صورت غیرمستقیم به کشور عراق کمک می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و مقاومت نهادینه شود

فرهنگ ایثار و مقاومت نهادینه شود