مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-22دانش

پذیرش دانشجو در 15 رشته در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام گفت: این مرکز برای سال تحصیلی 400-99 در 15 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

- ایسنا/ایلام رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام برای سال تحصیلی 400-99 در 15 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

شهریار رستمی در گفت و گو با ایسنا با از پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در 15 رشته خبر داد و اظهار کرد: این مرکز اولین مرکز علمی کاربردی ایلام است که در سال 1385 شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر با دارا بودن امکانات و تجهیزات کارگاهی و آموزشی در خدمت توسعه آموزش و مهارت در استان است.

وی گفت : این مرکز برای سال تحصیلی آینده در مقطع کاردانی در رشته های نرم افزار کامپیوتر، گردشگری، گیاهان دارویی و معطر، مترجمی زبان، روابط عمومی، طراحی دوخت، امور فرهنگی و تربیت مربی قرآن دانشجو پذیرش خواهد کرد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تصریح کرد: این مرکز در رشته های مهندسی فناوری اطلاعات، گیاهان دارویی و معطر، مترجمی زبان، طراحی دوخت، گرافیک ، روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

رستمی افزود: برخی از امکانات ویژه برای دانشجویان در این دوره از پذیرش دانشجو را شامل عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و برخورداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 15 رشته در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام

پذیرش دانشجو در 15 رشته در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام