مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:202020-08-22اقتصادي

امضای بزرگترین قرارداد فروش برق تجدیدپذیر صنعت آبفا


بزرگ ترین قرارداد فروش برق تجدیدپذیر صنعت آب و فاضلاب کشور توسط شرکت فاضلاب تهران با سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) به مدت 15 سال مبادله شد.

- بزرگ ترین قرارداد فروش برق تجدیدپذیر صنعت آب و فاضلاب کشور توسط شرکت فاضلاب تهران با سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) به مدت 15 سال مبادله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی مصرزاده - معاون بهره برداری شرکت فاضلاب تهران - با اعلام این خبر گفت: با انعقاد این قرارداد در مدت 15 سال (از شهریور سال 1398 تا شهریور سال 1413) امکان فروش برق تولیدی این نیروگاه که در حدود 500 میلیارد کیلووات ساعت است با نرخ پایه 10500 ریال فراهم شده است.

او افزود: در چارچوب عملیاتی شدن ماده (62) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر تکلیف وزارت نیرو برای خریداری انرژی برق تولیدی توسط نیروگاه و تولیدکنندگان بخش های خصوصی و دولتی با قیمت های تضمینی و بند (ب) ماده (133) قانون برنامه پنج ساله پنجم، قرارداد فروش برق تولیدی نیروگاه بیوگازسوز تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران که به عنوان تنها نیروگاه بیوگاز ناشی از تصفیه فاضلاب در ایران در حال فعالیت است با سازمان ساتبا مبادله شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای بزرگترین قرارداد فروش برق تجدیدپذیر صنعت آبفا

امضای بزرگترین قرارداد فروش برق تجدیدپذیر صنعت آبفا