مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:202020-08-22اجتماعي

گرمای هوا در اصفهان تا بیستم شهریور ادامه دارد/مصرف بهینه آب و برق در اولویت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا بیستم شهریورماه افزایش دما به ویژه در مناطق شرق و مرکزی استان اصفهان ادامه دارد و بر مصرف بهینه آب و برق تاکید می شود.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه گرمای هوا تا بیستم شهریورماه به ویژه در مناطق شرق و مرکزی استان اصفهان تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: توصیه می شود مصرف بهینه آب و برق در اولویت قرار بگیرد و افراد حساس در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند.

وی افزود: پیش بینی هوا شناسی نشان می دهد که متوسط دما تا بیستم شهریورماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بالاتر باشد و دمای هوا یک تا دو درجه سانتی گراد نسبت به شرایط معمول بیشتر است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته از نیمه مرداد به بعد دمای هوا کمی کاهش می یافت و هوا خنک تر می شد، اظهار داشت: امسال این گرما تا بیستم شهریور ادامه خواهد یافت و مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه هایی با دستگاه های مختلف مانند شرکت های برق و آب به تدابیر لازم می پردازد.

مصرف بهینه برق تا بیستم شهریور توسط صنوف مختلف و واحدهای صنعتی ضروری است شیشه فروش با بیان اینکه مصرف بهینه برق تا بیستم شهریور توسط صنوف مختلف و واحدهای صنعتی ضروری است، بیان داشت: اداره ها باید ژنراتورهای برق اضطراری خود را آماده نگه دارند و شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای هوا در اصفهان تا بیستم شهریور ادامه دارد/مصرف بهینه آب و برق در اولویت

گرمای هوا در اصفهان تا بیستم شهریور ادامه دارد/مصرف بهینه آب و برق در اولویت