مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-22سياسي

راه اندازی 72 آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی در استان کرمان


همزمان با آغاز ماه محرم 72 آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی توسط کمیته امداد و به منظور اطعام نیازمندان در استان کرمان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی در مراسم نمادین راه اندازی یکی از این آشپزخانه ها در مرکز نیکوکاری بوتراب شهر اختیارآباد کرمان با تسلیت ماه محرم اظهار داشت: در ایام ماه محرم با توجه به محدودیت هایی که برای طبخ غذا در سطح شهرها ایجاد شده است، وزارت بهداشت و درمان مجوزهایی را به کمیته امداد داده که همچون ماه مبارک رمضان نذورات مردم را جمع آوری و مطابق با نیت آن ها هزینه کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: به همین منظور همزمان با سراسر کشور 72 آشپزخانه ویژه طرح اطعام حسینی توسط کمیته امداد استان کرمان در مرکز استان و شهرستان ها راه اندازی شده است که در ایام ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

وی به روش های مشرکت در طرح اطعام حسینی اشاره کرد و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می توانند از طریق کد دستوری #034*8877* شماره حساب 2203136105 و شماره کارت 5859837000064879 بانک تجارت در این طرح مشارکت کنند.

صادقی با بیان اینکه طرح احسان حسینی نیز همزمان با طرح اطعام حسینی در ایام ماه محرم و به منظور جمع آوری کمک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 72 آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی در استان کرمان

راه اندازی 72 آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی در استان کرمان