مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-22سياسي

فعالیت حسینیه کودک در هیئت خیمه الانتظار مشهد


مسئول هیئت خیمه الانتظار مشهد گفت: برای مراسم امسال حسینیه کودک ویژه نونهالان 6 تا 9 را راه اندازی کرده ایم تا معارف حسینی توسط روحانیانی که کار تخصصی کرده اند، - برای کودکان ارائه شود.

وحید خراسانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه ها و آماده سازی هیئت خیمه الانتظار بیان کرد: امسال با توجه به ویروس کرونا، محرمی با خلاقیت و ابتکار خواهیم داشت که با فضاسازی ویژه ای در عرصه میدان شهدا که همکاران ما آنجا را تبدیل به حسینیه شهدا کرده اند، قلب ها و دل های افراد را به امام حسین (ع) سوق دهیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری، گفت: این مراسم از ساعت 20:30 هر شب با سخنرانی حجت الاسلام حلواییان و مداحی سید احمد واعظی در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار می شود.

مسئول هیئت خیمه الانتظار مشهد در ارتباط با دیگر برنامه های هیئت افزود: حسینیه کودک ویژه نونهالان 6 تا 9 سال با حضور روحانیونی که کار تخصصی کودک را انجام می دهند برای مراسم امسال در نظر گرفته شده تا معارف حسینی و آشنایی با سیره اصحاب الحسین را برای این نونهالان به زبان خودشان بگویند.

امید داریم امسال با حفظ پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه ها، با داشتن خلاقیت و نوآوری، خدمت به عزاداران اباعبدالله (ع) را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حسینیه کودک در هیئت خیمه الانتظار مشهد

فعالیت حسینیه کودک در هیئت خیمه الانتظار مشهد