مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-22بين الملل

احمق و احمق تر!/ آچمز آمریکا در گام اول مکانیسم ماشه


اکثریت اعضای شورای امنیت طی بیانیه ای قاطعانه با آمریکا برای بازگشت قطعنامه های گذشته علیه ایران یا همان «مکانیسم ماشه»مخالفت کرده اند تا آمریکا در همین گام اول فعلا آچمز شود.

- گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: ​اکثریت اعضای شورای امنیت طی بیانیه ای قاطعانه با آمریکا برای بازگشت قطعنامه های گذشته علیه ایران یا همان مکانیسم ماشه مخالفت کرده اند تا آمریکا در همین گام اول فعلا آچمز شود.

در ادامه بخش های مهم گزارش های روزنامه های صبح امروز را در این باره می خوانید.

  احمق و احمق تر وطن امروز: دنیا به اقدام دولت آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه خندید؛ کشوری که از برجام خارج شده است اما حالا با استناد مضحک به قطعنامه 2231 به دنبال زدن تیر خلاص به جنازه این توافق است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازوطن امروز ، دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری مدعی شد: امروز وزیر خارجه پمپئو را هدایت می کنم تا به اطلاع شورای امنیت سازمان ملل برساند که ایالات متحده می خواهد تمام تحریم های تعلیق شده سازمان ملل علیه ایران را احیا کند.

این مکانیسم بازگشت است.

پس از اظهارات ترامپ، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در کنفرانسی خبری با اعلام فعال سازی روند بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران در حالی که تهران را حامی تروریسم خواند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمق و احمق تر!/ آچمز آمریکا در گام اول مکانیسم ماشه

احمق و احمق تر!/ آچمز آمریکا در گام اول مکانیسم ماشه