مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:052020-08-22سياسي

3 پروژه در ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد


همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان ساوه 3 پروژه در ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، صبح امروز و در نخستین روز از هفته دولت جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان ساوه با حضور در مزار شهدای امامزاده سید علی اصغر(ع) ضمن گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، با آرمان های آن عزیزان تجدید پیمان کردند.

پس از گلباران مزار شهدا مسوولان با حضور در میدان عاشورا ساوه کلنگ بازآفرینی این میدان را بر زمین زده و گذر عباسی را افتتاح کردند.

شهردار ساوه در این خصوص گفت: میدان عاشورا میدانی در قلب شهر و از مکان هایی است که تردد بالایی در آن صورت می گیرد خصوصا در ایام محرم و صفر که مکانی برای تردد هیئات مذهبی بشمار می رود.

  سید مهدی حسینی افزود: از آنجایی که وضعیت ظاهری این خیابان که از بافت های قدیمی شهر محسوب می شود در شان مردم نبود با تایید کمیسیون ماده 5 طرح مسجد تا مسجد تصویب شد که گذر عباسی ساوه بعنوان فاز نخست آن با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون تومانی به بهره برداری رسید.

  وی با تاکید بر اینکه ساوه ارزش بالایی از لحاظ تاریخی در استان دارد، تصریح کرد: طی سالیان قبل توجه خاصی به این خصوصیت نشده بود اما در سال 97 تصمیم گرفته شد که وضعیت نابسمان آن خصوصا گذر پرنده فروش ها ساماندهی شود که حاصل آن افتتاح گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه در ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد

3 پروژه در ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد