مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:202020-08-22سياسي

مدیران دستگاه های اجرایی همدان ظرفیت های مردمی را شناسایی کنند


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان ظرفیت های مردمی را شناسایی و به فراخور ظرفیت خود از آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس نجفی پیش از ظهر شنبه در نشست بررسی راهکارهای تعامل دادگستری کل استان همدان با سازمان های مردم نهاد، اظهار کرد: اولین نشست با سازمان های مردم نهاد به تبیین نحوه اجرای دستورالعمل تعامل سازمان های مردم نهاد با قوه قضاییه که توسط رییس قوه قضاییه به دادگستری های سراسر کشور ابلاغ شده اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف و جای جای قانون اساسی نقش مشارکت های مردمی دیده و بر آن تاکید شده است و اگر به دنبال کسب موفقیت هستیم باید مردم در صحنه حضور داشته باشند، ادامه داد: دستگاه ها باید ظرفیت مردمی را شناسایی کنند و به فراخور ظرفیت خود از آن استفاده کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان عنوان کرد: انقلاب ما، انقلاب مردمی بوده و رکن اصلی آن نیز مردم هستند به همین دلیل نگاه و تفکر خاصی می طلبد تا از ظرفیت آنها به شکل هدفمند و سازمان یافته استفاده شود.

نجفی ادامه داد: احیای حقوق عامه یک وظیفه همگانی است اما این مهم با نگاه حاکمیتی محقق نمی شود لذا قدم اول شناسایی حقوقی است که از مردم نقض می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دستگاه های اجرایی همدان ظرفیت های مردمی را شناسایی کنند

مدیران دستگاه های اجرایی همدان ظرفیت های مردمی را شناسایی کنند