مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-22اجتماعي

جانباز 70 درصد زنجانی به یاران شهیدش پیوست


جانباز سرافراز نقی نجفی پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگی، دیروز (31 مردادماه) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

- ایسنا/زنجان جانباز سرافراز نقی نجفی پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگی، دیروز (31 مردادماه) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانباز 70 درصد، نقی نجفی پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگی، دیروز (31 مردادماه) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهر این یادگار دفاع مقدس در روستای تشویر طارم، زادگاه این شهید از توابع این شهرستان به خاک سپرده می شود، گفتنی است برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم خاصی برای گرامی داشت این شهید والامقام برگزار نخواهد شد.

شهید نجفی دوم مهرماه سال 1339 دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان سرباز ارتش، راهی جبهه های حق علیه باطل شد و در تاریخ 13 فروردین سال 1363 در منطقه عملیاتی آبادان و بر اثر اصابت ترکش به سر به درجه جانبازی نائل شد.

قابل ذکر است، بانو سیده ربابه موسوی مادر شهید والامقام عطاءالله محمدی از شهدای شهرستان زنجان نیز دیروز (31 مردادماه) به دلیل بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این مادر شهید پس از تشییع در بهشت زهرا (س) زنجان به خاک سپرده شد و برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم خاصی برای این مادر شهید و اسوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز 70 درصد زنجانی به یاران شهیدش پیوست

جانباز 70 درصد زنجانی به یاران شهیدش پیوست