مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:002020-08-22فرهنگي

توجه به اورژانس اجتماعی به روایت «شکلات تلخ»


برنامه «شکلات تلخ» امروز شنبه اول شهریور ماه برای تبیین و بررسی موضوع اورژانش اجتماعی و دختران فراری میزبان سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران خواهد بود.

- برنامه شکلات تلخ امروز شنبه اول شهریور ماه برای تبیین و بررسی موضوع اورژانش اجتماعی و دختران فراری میزبان سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان برنامه شکلات تلخ گفت: این برنامه امروز شنبه اول شهریور ماه داستان غم بار دختری را روایت می کند که بعد از مرگ مادر، با پدر و نامادری اش زندگی می کند و در ادامه زندگی، مشکلاتی بر سر راه او سد می شود که این چالش جدی، زندگی او را به تنگنا می کشد.

وی ادامه داد: این برنامه میزبان سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران می شود و در ادامه نیز ضمن دعوت از سید حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، گفتگویی با وی در مورد اورژانس اجتماعی، مهارت سازی و توانمند سازی خانواده ها در ساماندهی کودکان کار با وی خواهد داشت.

شکلات تلخ که در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید می شود ضمن پرداختن به تمامی آسیب های اجتماعی، موضوعاتی نظیر کودکان کار، فرزند آزاری، دختران فراری را نیز تحلیل و واکاوی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اورژانس اجتماعی به روایت «شکلات تلخ»

توجه به اورژانس اجتماعی به روایت «شکلات تلخ»