مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:002020-08-22اقتصادي

موانع تحقق بودجه امسال شهرداری تهران


مدیر اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: وصول نشدن مطالبات شهرداری از دولت، محدودیت در دریافت تسهیلات بانکی و دریافت نکردن بهای واقعی خدمات شهرداری به شهروندان بخشی از مواردی هستند که تحقق بودجه این نهاد را با چالش مواجه کرده است.

- مدیر اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: وصول نشدن مطالبات شهرداری از دولت، محدودیت در دریافت تسهیلات بانکی و دریافت نکردن بهای واقعی خدمات شهرداری به شهروندان بخشی از مواردی هستند که تحقق بودجه این نهاد را با چالش مواجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله شهیدی پور با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی در کشور که همه نهادها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی را تحت تاثیر قرار داده است، بیان کرد: این شرایط ویژه اقتصادی بر دخل و خرج شهرداری تهران هم اثر گذاشته و سبب شده تا موانعی بر سر راه تحقق کامل بودجه 1399 این نهاد به وجود بیاید.

وی مهمترین موانع تحقق بودجه سال 1399 شهرداری تهران را، رکود نسبی بازار مسکن، اعمال تحریم های بین المللی و شرایط اقتصاد کلان کشور عنوان کرد و گفت: از طرف دیگر وصول نشدن مطالبات شهرداری از دولت، محدودیت در دریافت تسهیلات بانکی و دریافت نکردن بهای واقعی خدمات شهرداری به شهروندان هم مزید بر علت شده و تحقق بودجه را با چالش مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تحقق بودجه امسال شهرداری تهران

موانع تحقق بودجه امسال شهرداری تهران