مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:152020-08-22بين الملل

آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در تظاهرات مردم یمن علیه عادی سازی روابط با اسراییل


صدها یمنی با برگزاری تظاهرات گسترده ای در شهرهای عدن و تعز مخالفت خود را با عادی سازی با اشغالگران اسراییلی و نیز حمایت شان از مردم فلسطین ابراز کردند.

- صدها یمنی با برگزاری تظاهرات گسترده ای در شهرهای عدن و تعز مخالفت خود را با عادی سازی با اشغالگران اسراییلی و نیز حمایت شان از مردم فلسطین ابراز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، تظاهرکنندگان یمنی با حضور در خیابان های شهر عدن و در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی با این عبارت که عادی سازی خیانت است ، این مساله را محکوم کردند.

همچنین آنها در راهپیمایی اعتراضی خود که در پاسخ به فراخوان گروهای جنبش جنوب به پا شدند، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

در بیانیه منتشر شده از سوی گروه های برگزارکننده راهپیمایی بر کمک به مساله فلسطین به عنوان مساله اول و اصلی ملت های عربی و اسلامی تاکید شد.

در این بیانیه ضمن اشاره به حق فلسطینی ها برای مقاومت و دفاع از سرزمین شان و آزادسازی و بازگشت به آن ونیز حق آنها برای تشکیل کشورشان مطابق با مرزهای تاریخی اش از الجلیل گرفته تا النقب و از دریای مدیترانه تا رودخانه اردن آمده است: عادی سازی با اشغالگران اسراییلی خیانت به امت و ضربه ای از پشت به مساله فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در تظاهرات مردم یمن علیه عادی سازی روابط با اسراییل

آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در تظاهرات مردم یمن علیه عادی سازی روابط با اسراییل