مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:302020-08-22اجتماعي

نبود سازوکاری در جهت مشارکت مردم در حفاظت از رود دره ها


نایب رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران گفت: شهرداری سازوکار مشخصی برای افزایش مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست این روددره ها طراحی نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین جلسه گروه راهبری آب های تهران (آناهیتا)، با رابطین شورایاری مناطق و دبیران کارگروه تخصصی سلامت، محیط زیست و خدمات شهری 5، 9، 18، 21 و 22 در خصوص روددره های کن، وردآورد و امتدادهایشان در شهر تهران و حریم جنوبی آنها با حضور رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی تهران، ری و تجریش برگزار شد.

سید آرش حسینی میلانی در این جلسه که به شکل مجازی برگزار شد، در ارتباط با روددره های تهران گفت: خوشبختانه در سیلاب های دو سال اخیر که در پایتخت به وقوع پیوست، به دلیل اقداماتی که مدیریت شهری از قبل انجام داده بود، خساراتی به وجود نیامد.

با این وجود، خلأ مشارکت مردم و محلات در حفظ رود دره ها همچنان مشهود است.

وی ادامه داد: تا این لحظه، شهرداری سازوکار مشخصی برای افزایش مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست این روددره ها طراحی نکرده است.

نایب رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با بیان اینکه مشکلات متعددی در مسیل ها و روددره ها وجود دارد، اظهار داشت: یکی از این مشکلات، بحث آمادگی محلات مجاور روددره ها در برابر سیلاب است و اینکه اگر در مجاورت این رودخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود سازوکاری در جهت مشارکت مردم در حفاظت از رود دره ها

نبود سازوکاری در جهت مشارکت مردم در حفاظت از رود دره ها