مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:352020-08-22اجتماعي

اینجا شاهرود؛ درختان را هم آسفالت می کنند+ تصاویر


امروز تصاویری به تحریریه فارس رسیده که نشان می دهد درختان را هم در شهر شاهرود آسفالت کرده اند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، پیگیری مشکلات شهری در شاهرود همواره یکی از دغدغه های مردم این شهر باصفا بوده است و اخیراً نیز مشکلات شهرک نوین شاهرود پیگیری شد.

بهسازی معابر شهرک نوین شاهرود که تعداد زیادی از بازنشستگان و کارکنان ارتش در آن سکونت دارند و تا امروز نیز تقاضاهای فراوانی در این زمینه داشته اند، یکی از سوژه های مهم روزهای اخیر در شهر شاهرود بوده است.

مردم و شمار زیادی از ساکنان این شهرک، از عدم خدمات رسانی در راستای رفع نیازهای اولیه مردم گلایه دارند و خواهان رسیدگی به مشکلات خود هستند.

خارج از حریم است، به ما مربوط نمی شود! علی رضا حاجی محمدعلی، شهردار شاهرود در همین زمینه می گوید: هر شهری محدوده قانونی خود را دارد و حریم آن که محدوده توسعه آتی شهر محسوب می شود، مشخص است؛ متأسفانه شهرک نوین شاهرود خارج از این محدوده است و به شهرداری شاهرود مربوط نمی شود.

او با بیان اینکه شهرک نوین شاهرود به صورت هیأت امنایی اداره می شود، گفت: بر اساس دعوتی که اخیراً انجام شده بود، بازدید ویژه ای این شهرک صورت گرفت و حتی به مدیران هیأت امنای آن پیشنهاد دادیم که اگر کمکی از شهرداری شاهرود برمی آید، آماده هستیم تا آن را در قالب قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا شاهرود؛ درختان را هم آسفالت می کنند+ تصاویر

اینجا شاهرود؛ درختان را هم آسفالت می کنند+ تصاویر