مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:402020-08-22فرهنگي

واکنش هدیه تهرانی به ویدیوی جنجالی علی زندوکیلی


هدیه تهرانی بازیگر سینمای ایران که از فعالان حوزه محیط زیست هم به شمار می رود با انتشار نامه ای به ویدئویی که علی زندوکیلی منتشر کرد و حواشی پس از آن واکنش نشان داد.

- جی پلاس ، در روزهای گذشته انتشار ویدئویی از علی زندوکیلی خواننده پاپ که در آن اعلام کرده بود قصد نگهداری از یک بچه شیر را دارد در شبکه های اجتماعی حاشیه ساز شد و بسیاری از دوستداران محیط زیست به آن واکنش نشان دادند.

یکی از این افراد هدیه تهرانی بود که با انتشار یک نامه به انتقاد از این حرکت و نقد وضعیت نگهداری حیوانات وحشی در برخی از مراکز نگهداری پرداخت.

متن نامه هدیه تهرانی را در ادامه بخوانید: با دیدن این ویدئو می توان متوجه شد که هنرمند گرامی، جناب آقای زندوکیلی که قصد نگهداری بچه شیری را داشتند و در این خصوص فیلمی را در صفحه خود به اشتراک گذاشتند از نابهنجار بودن این موضوع آگاه نبودند و شاید واگذارکنندگان این بچه شیر جدا کردنش را از مادر نابهنجاری نمی دانستند و یا دلائل دیگری داشتند که به راحتی امکان انتشار این ویدیو را نیز دادند!.

چرایی و سوالا ت بسیاری در این خصوص وجود دارد، البته نه از جناب زندوکیلی که به نظر بسیار علاقمند به حیات وحش هستند اما ظاهرا ناآگاه از اصول زیست آنها و این عدم آگاهی در بسیاری از علاقمندان به حیوانات نیز دیده می شود! این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هدیه تهرانی به ویدیوی جنجالی علی زندوکیلی

واکنش هدیه تهرانی به ویدیوی جنجالی علی زندوکیلی