مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:452020-08-22سياسي

ضرورت اجرایی شدن تمامی پروانه های مرتعداری تا پایان سال 1400


معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل ها در نامه ای به ادارات کل منابع طبیعی استان ها اعلام کرد: کلیه دامدارانی که تا سال 98 پروانه مرتعداری برای آنان صادر شده است تا پایان سال 1400 فرصت دارند طرح مرتعداری تهیه و آن را اجرایی کنند.

- معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل ها در نامه ای به ادارات کل منابع طبیعی استان ها اعلام کرد: کلیه دامدارانی که تا سال 98 پروانه مرتعداری برای آنان صادر شده است تا پایان سال 1400 فرصت دارند طرح مرتعداری تهیه و آن را اجرایی کنند.

درغیر اینصورت پروانه مرتعداری آنان فاقد اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پرویز گرشاسبی با اشاره به اهمیت حفظ پوشش گیاهی مراتع و بهره برداری اصولی از آن بر فراهم کردن زمینه مناسب جهت تجدید حیات طبیعی گیاهان مرتعی در حفظ آب، خاک و توسعه اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: صاحبان پروانه چرای دام موظفند در بازه زمانی باقی مانده ضمن مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها درخواست تهیه طرح مرتعداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل ها در پایان از مدیران منابع طبیعی استان ها خواست مراتب از طریق جراید محلی و برنامه های رادیو و تلویزنی توسط روابط عمومی به مخاطبان منابع طبیعی اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرایی شدن تمامی پروانه های مرتعداری تا پایان سال 1400

ضرورت اجرایی شدن تمامی پروانه های مرتعداری تا پایان سال 1400