مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:452020-08-22ورزشي

شکست خانگی ایرانجوان با طعم ماندگاری


تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در آخرین دیدار خود در گروه دوم رقابت های لیگ دسته دو کشور مقابل حریف کرمانی خود متحمل شکست دو بر صفر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته بیست و ششم لیگ دسته دوم کشور از ساعت 20:15 دیشب با دیدار حساس تیم های ایرانجوان بوشهر و تیم رده سومی مس شهر بابک در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر پیگیری شد.

شاگردان مهدی قنبری در این دیدار نمایشی ضعیف و دور از انتظار را ارائه دادند و انگیزه لازم را برای برد در مقابل حریف کرمانی خود نداشتند و در دومین دقیقه وقت اضافه نیمه اول با دریافت یک گل بازنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم انتظار می رفت ایران جوان برای جبران گل خورده بازی هجومی را در دستور کار قرار دهد که این گونه نبود و این تیم روند نیمه اول خود را ادامه داد و هنوز ده دقیقه از شروع این نیمه نگذشت بود که داور مسابقه نقطه پنالتی را به سود مس شهربابک نشان داد تا این تیم مهمان باشد که به گل دوم بازی برسد.

در ادامه تلاش ایران جوان برای جبران گل های خورده نتیجه ای نداد و این دیدار با برتری 2 بر صفر مسی های شهربابک به پایان رسید تا در پایان رقابت های لیگ دسته دوم کشور ایران جوان بوشهر با 29 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم شهدای رزکان کرج در جدول بماند و رده دوازدهم را به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست خانگی ایرانجوان با طعم ماندگاری

شکست خانگی ایرانجوان با طعم ماندگاری