مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:102020-08-22اقتصادي

امکان احیای باغ ها از طریق تسهیلات وجود دارد


مدیرعامل بانک کشاورزی کشور از امکان احیای باغ های خسارت دیده از زوال مرکبات از طریق تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: اعطای تسهیلات صرفا با ارائه طرح تحقیقاتی و به صورت تدریجی به باغداران امکان پذیر است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل بانک کشاورزی کشور از امکان احیای باغ های خسارت دیده از زوال مرکبات از طریق تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: اعطای تسهیلات صرفا با ارائه طرح تحقیقاتی و به صورت تدریجی به باغداران امکان پذیر است.

روح الله خدارحمی شنبه اول شهریور همزمان با هفته دولت در بازدید از باغ های خسارت دیده از زوال مرکبات شهرستان داراب، بیان کرد: باغداران باید با در نظر گرفتن سود تسهیلات بانکی، طرحی را به منظور احیا و یا تغییر الگوی باغ ها انتخاب کنند که با توجه به سودآوری در نهایت بار مالی زیادی به آنان تحمیل نشود.

او با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات باید منجر به بهبود شرایط معیشتی تولید کنندگان شود، عنوان کرد: باید با ارائه طرح پایلوتی مناسب با منطقه، راهی برای نجات باغداران فراهم شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی کشور با اشاره به اینکه شهرستان داراب از دهه 30 مرکز تحقیقات محصولات باغی داشته است، خاطرنشان کرد: با همکاری کشاورزان پیشرو در اجرای طرح تحقیقاتی فضای شهرستان متحول می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان احیای باغ ها از طریق تسهیلات وجود دارد

امکان احیای باغ ها از طریق تسهیلات وجود دارد