مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-22ورزشي

وضعیت مبهم نیمه نهایی جام حذفی/ از درخواست تعویق داربی تا تهدید نفتی ها


مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و چهار تیم پرسپولیس، استقلال، نفت مسجد سلیمان و تراکتور با انگیزه های متفاوت ولی با هدفی یکسان یعنی قهرمانی در این رقابت ها، - مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و چهار تیم پرسپولیس، استقلال، نفت مسجد سلیمان و تراکتور با انگیزه های متفاوت ولی با هدفی یکسان یعنی قهرمانی در این رقابت ها، پا به این مرحله می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمامی نگاه ها پس از پایان لیگ برتر با چهارمین قهرمانی پرسپولیس به رقابت های جام حذفی است.

البته پیش از این سابقه داشته که فینال جام حذفی پس از پایان لیگ برتر برگزار شود اما تفاوتی که امسال دارد، برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال پس از رقابت های لیگ برتر است.

این موضوع باعث شده که سوای افتخار قهرمانی در جام حذفی، تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان که از طریق لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب نکردند به شدت به دنبال رسیدن به سهمیه آسیایی از طریق جام حذفی باشند.

در هر صورت نیمه نهایی جام حذفی قرار است چهارشنبه این هفته با برگزاری داربی استقلال و پرسپولیس و دیدار تراکتور و نفت مسجد سلیمان برگزار شود تا تکلیف فینالیست های این رقابت مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مبهم نیمه نهایی جام حذفی/ از درخواست تعویق داربی تا تهدید نفتی ها

وضعیت مبهم نیمه نهایی جام حذفی/ از درخواست تعویق داربی تا تهدید نفتی ها