مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-22پزشكي

مجاهدت های پزشکان در راه مبارزه با کرونا ستودنی است


فرماندار دهلران با اشاره به اینکه مجاهدت های پزشکان در راه مبارزه با کرونا ستودنی است، گفت: شغل پزشکی مقدس و دارای جایگاهی رفیع در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عسکری صبح امروز شنبه با حضور در بیمارستان شهدا دهلران در جمع پزشکان و متخصصان این شهرستان گفت: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور هستند و همه افراد جامعه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به روند بهبود اوضاع کمک کنند.

وی بیان کرد: مجاهدت های پزشکان و پرستاران در راه مبارزه با ویروس کرونا، و از جان گذشتگی جهادگران عرصه درمانی بسیار ارزشمند، و قابل تقدیر است.

فرماندار دهلران با تقدیر از پزشکان و پرستاران و کادر درمان شهرستان افزود: همه مردم و مسئولان قدر دان زحمات این عزیزان هستند چرا که پزشکان در سایه تلاش و همت خویش، سلامتی جامعه را تضمین کرده و افراد را از بند بیماری نجات می دهند.

عسگری با اشاره به شهدای مدافع سلامت گفت: قطعاً عزیزانی که در راه خدمت به مردم در عرصه درمان براثر ویروس کرونا شهید شدند، داری جایگاه بالایی در جامعه هستند چرا که با ایثار و از خودگذشتگی که داشتند تا آخرین زمان حیات خود به بیماران خدمت کردند تا بیماران خود را درمان کنند که ستونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت های پزشکان در راه مبارزه با کرونا ستودنی است

مجاهدت های پزشکان در راه مبارزه با کرونا ستودنی است