مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-22بين الملل

مبهم بودن وضعیت پروازهای ایران-ترکیه/ فعلاً بلیت نخرید!


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: پروازهای ایران-ترکیه با وجود صحبت ها و مذاکرات انجام شده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، بنابراین از مردم می خواهیم که فعلاً بلیت پرواز این کشور که از طریق هواپیمایی ترکیه انجام می شود را خریداری نکنند.

- دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: پروازهای ایران-ترکیه با وجود صحبت ها و مذاکرات انجام شده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، بنابراین از مردم می خواهیم که فعلاً بلیت پرواز این کشور که از طریق هواپیمایی ترکیه انجام می شود را خریداری نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سرگیری پروازهای ایران و ترکیه از اوائل تیر ماه بارها در رسانه ها منتشر شد اما با وجود اینکه ترک ها این خبر را تایید کرده بودند و برخی اوقات شرکت های هواپیمایی داخلی نیز بلیت فروشی خود را در این مسیر پروازی آغاز کرده بودند، به یکباره پروازها لغو می شد.

حتی اخیرا جلال ابراهیمی - رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه - از دو زمان احتمالی برای از سرگیری پروازهای مشترک میان ایران و ترکیه خبر داد.

وی در این باره به اعلام کردند که اتفاق جدیدی درباره پروازهای مسافری ترکیه رخ نداده و هیچ خبر و اطلاعیه رسمی از سوی این کشور به ما اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبهم بودن وضعیت پروازهای ایران-ترکیه/ فعلاً بلیت نخرید!

مبهم بودن وضعیت پروازهای ایران-ترکیه/ فعلاً بلیت نخرید!