مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:352020-08-22اقتصادي

آخرین فرصت تکمیل اظهارنامه مالیاتی/اعمال سخت گیری مالیاتی برای خریداران سکه!


مدیر کل امور مالیاتی استان البرز بر لزوم تسلیم اظهارنامه مالیاتی توسط صاحبان مشاغل تا پایان وقت امروز تاکید کرد و از تسهیلات و سخت گیری های مالیاتی برای بساز بفروش های مسکن و خریداران سکه خبر داد.

- محمدرضا محمدی، مدیر کل امور مالیاتی استان  البرز، امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه امروز یکم شهریورماه، آخرین فرصت تسلیم اظهار نامه مالیاتی برای صاحبان مشاغل و مودیان مالیاتی است، گفت: تا پایان امروز فرصت تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای مودیان است که می توانند از طریق دفاتر پیشخوان، کافی نت ها و حتی رایانه های شخصی نسبت به تسلیم اظهارنامه اقدام کنند و در صورت  ابهام،  واحدهای مالیاتی تا ساعت 7 عصر در شعب مالیاتی مستقر و آماده پاسخگویی به سوالات مودیان هستند.

  آخرین مهلت و تسلیم اظهار نامه مالیاتی تا ساعت 7 امروز خواهد بود؛ امسال افرادی که تا 990 میلیون ارائه خدمات داشتند با 30 درصد معافیت پایه ای همراه شدند.

  وی با اشاره به نحوه محاسبه مالیات در سال جاری برای مودیان مالیاتی، بیان کرد: طبق توافق سازمان امورمالیاتی با اصناف، صاحبان مشاغل می توانند مالیات امسال  را  بر اساس مالیات قطعی شده در سال قبل پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین فرصت تکمیل اظهارنامه مالیاتی/اعمال سخت گیری مالیاتی برای خریداران سکه!

آخرین فرصت تکمیل اظهارنامه مالیاتی/اعمال سخت گیری مالیاتی برای خریداران سکه!