مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:402020-08-22اقتصادي

پرونده سیل در کرمانشاه بسته شد/ 2 هزار خانه احداثی سیل زدگان آماده بهره برداری است


مدیر کل بحران استانداری کرمانشاهگفت: از 2 هزار و 185 واحد آسیب دیده سیل استان، 2 هزار واحد آن در هفته دولت آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در کنار مسائل و مشکلات کشور در خصوص تحریم ها، فشارهای اقتصادی، تورم، بیکاری و خیلی از مسائل؛ استان کرمانشاه بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته و در کنار همه این موارد  خسارت های زلزله، سیل و الان هم کرونا را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: در روند بازسازی مناطق زلزله زده تلاش ما این بوده که شرایطی فراهم شود، که با وقوع نظیر این حادثه به این شدت، خسارت ها دوباره تکرار نشود.

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: با گذشت بیش از یک هزار روز از زلزله 21 آبان ماه سال 96، حدود 131 هزار واحد مسکونی، خدماتی، صنفی، تجاری و کشاورزی مرمت یا از اول ساخته شده است.

وی ادامه داد: 41 هزار واحد از این تعداد واحدهای تخریبی بوده که از اول ساخته شده و 61 هزار واحد از آن هم بنا و فنداسیون آسیب ندیده بود ولی نیاز به مرمت و تعمیر داشت که انجام شده است.

بالایی تصریح کرد: در بخش واحدهای تعمیری 67 هزار واحد داشتیم که تمام شده و در بخش واحدهای احداثی که 41 هزار واحد بوده یک هزار و 487 واحد باقی مانده که به دلیل مشکلات حقوقی، ارث و وراثت، سند مالکیت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سیل در کرمانشاه بسته شد/ 2 هزار خانه احداثی سیل زدگان آماده بهره برداری است

پرونده سیل در کرمانشاه بسته شد/ 2 هزار خانه احداثی سیل زدگان آماده بهره برداری است