مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-22سياسي

تقویت همکاری سمن ها با دستگاه قضا/ شناسایی سمن های فعال در همدان


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با تأکید بر لزوم ساماندهی سمن ها برای همکاری بیشتر با دستگاه قضا گفت: باید چگونگی حمایت از این سمن ها و نحوه ورود سازمان های مردم نهاد در مسائل قضایی مشخص شود.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان عباس نجفی ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای تعامل دادگستری استان همدان با سازمان های مردم نهاد با تأکید بر لزوم توجه به نقش مشارکت های مردمی اظهار کرد: اگر به دنبال کسب موفقیت هستیم باید مردم در صحنه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه ها باید ظرفیت مردمی را شناسایی کرده و به فراخور ظرفیت خود از آن استفاده کنند افزورد: رکن اصلی انقلاب اسلامی مردمی بوده و به همین دلیل نگاه و تفکر خاصی می طلبد تا از ظرفیت آنها به شکل هدفمند و سازمان یافته استفاده شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان احیاء حقوق عامه را یک وظیفه همگانی دانست و ادامه داد: این مهم با نگاه حاکمیتی محقق نمی شود بنابراین باید ابتدا شناسایی حقوقی که از مردم نقض شده و یا به جامعه خلل وارد می کند و عمومیت دارد مد نظر باشد.

وی عنوان کرد: بخشی از این حقوق تضییع شده به واسطه بازدیدهای میدانی و گزارش های واصله از دستگاه نظارتی به دست می آید اما قسمت عمده آن باید با کمک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری سمن ها با دستگاه قضا/ شناسایی سمن های فعال در همدان

تقویت همکاری سمن ها با دستگاه قضا/ شناسایی سمن های فعال در همدان